יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

פרימנטל

27.11.11
את הביקור בפרת' התחלנו דווקא בפרימנטל... עיר קטנה, בפריפריה הגדולה. מסתבר שהיום יום ראשון, כך גילה לנו שכנינו משכונת הקרוואנים, וזה יום טוב לנסיעה לפרימנטל! אז נסענו באוטובוס לתחנת הרכבת ומשם עלינו על רכבת ארוכה, ארוכה כל-כך כל-כך.. שלקחה אותנו בדרך מקסימה דרך פרוורים נוספים והים והנמל עד למרכזה של פרימנטל. העיר ניראית כמו אתר צילום של סרט תקופתי. וכך גם האווירה בה. הגענו בדיוק למירוץ הסנטות השנתי שמתקיים, איך אם לא, לכבוד חג המולד המתקרב. משרווינו די סנטות המשכנו במורד הרחוב היישר אל שוק סוףהשבוע שמתקיים, איך אם לא, בכל סוףשבוע.. שוק קטן, נחמד וצבעוני, אך מציאות אין. אז קנינו נקניק טעים ולחמניות ועגבניות שרי כי התחיל להתפתח בילדים רעב. אנחנו מצאנו דוכן מעולה של אוכל סיני.. וטרפנו. עוד אנו לועסים, הילדים קלטו שיש מופע רחוב ורצו לראות. אנחנו הצטרפנו וצחקנו עם הקהל. באמת היה מצחיק לגמרי [אם גם אני הצלחתי לצחוק]. טיילנו בעיר באווירת יום שבת והגענו לפארק עם גלגל ענק ומתקני שעשועים ששיעשעו את הילדים שלנו ושל כל העיר.. הילדים שיחקו ביחד ורפ ואני נחנו, מה נחה מה, על הספסל עם שאר האמהות.. היה מצחיק לשבת ולשמוע את אותן שיחות של האמהות רק באנגלית במבטא אוסטרלי.. "מה את מכינה למסיבה? אני אכין... וגם... כן, כן אני רואה אותך מתוק, תמשיך לטפס אז אני אכין... מי אמרת שמגיע?.. טוב, אני באה, אמרתי שאני באה!!!! עוד הספקנו להגיע לטיילת שהזכירה קצת את תל אביב אבל מגניבה קצת יותר, להשקיף על הגולשים, לעבור במנהרה עתיקה, קניה קטנה בסופר ולסיים את הסיבוב בתחנת הרכבת בחזרה הביתה אל הקרוואן. אח... ככה צריך להראות יום שבת. וככה להרגיש. רק שהיום יום ראשון. גם טוב.







בובה גדולה בין בובות


שורקת













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה