יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

פרת' סיטי

1.12.11
למרות גודלה של העיר ומיליון וחצי תושביה, זו עיר נינוחה וקלה מאוד להתמצאות עם מרכז קטן יחסית. נעים להסתובב בין הבניינים העתיקים, בעלי האופי ועמוסי הפרטים לבין אלו המודרניים בעלי הקווים הנקיים והמבריקים, שמתחלפים ביניהם בתפיסת תשומת-הלב, תחרות ללא מפסידים שכן הביחד זה מה שעושה את פרת' למעניינת. מדליק לראות את אנשי העסקים המחויטים והרציניים יושבים על הדשא באחד מהפארקים הרבים, תופסים רגע של מנוחה ו/או ארוחה.
מהרגע שנחתנו יש כריסמס באוויר – עצי אשוח וסנטות בכל הגדלים, קישוטים בצבעי החג ואפילו בפלייליסט של כל סופרמרקט שומעים מנגינות חג.. כך ויותר מזה בעיר הגדולה, חג בכל פינה. חוץ מהמחירים, הם לא שותפים לחגיגה. לפחות לכיס שלנו.
ויתרנו די בקלות על השופינג שמהדהד מכל עבר [כולם פה מתרוצצים עמוסי שקיות] וגם על התורבאס המקומי [אוטובוס תיירים] והכרנו את העיר דרך הרגליים, מתרחקים מהמרכז המסחרי. בשלב מסוים כשהתעייפנו, עלינו על האוטובוס החינמי וחזרנו למרכז. מזג האוויר נוח ומלבד כמה טיפות, רוב היום היה נפלא.

הכתובת על הואן אומרת הכל...


מפגש חטוף עם חברים








אווירת החג







אחרי היום הארוך הרגשנו שדי מיצינו את העיר... אז לקחנו לנו יומיים חופש, אחד לסידורים, תיקונים, קניות והרבה אינטרנט והשני ל"לא לעשות כלום" ועוד אינטרנט... ביום האחרון, די הופתענו למצוא אותנו מתגלגלים על הדשא בקינגס פארק הענקי, הצופה על בנייני העסקים שבמרכז העיר, ערימה של אזרכים... נהנים מהעיר. באמת.






תותח












זחל זחלילי







הערב, כשהזכרתי ליותם שהיום תורו לטאטא, יותם דרש להזכיר בחזרה, שאף אחד לא בחר בנו [כהורים] באופן דמוקרטי לשלוט בו ולהחליט בשבילו החלטות...         ואנחנו הזכרנו לו שמנגד לדמוקרטיה ניצבת הדיקטטורה! הנה שיעור קטן באזרחות...                                                                                                                                                                                                                         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה