יום שישי, 16 בדצמבר 2011

אדלייד

16.12.11
את העיר הזאת הילדים לא ישכחו. וגם השרירים שלי, לפחות עד שיקבלו עיסוי הגון.. אתמול 15.12 התחלנו את הביקור בעיר בגן החיות, שנמצא במרחק הליכה קצר מהקרוואן פארק, מסלול שעובר לאורך נהר מארי היפיפה. הציפייה הייתה גדולה בשל גולת הכותרת של הגן, או הדובדבן שבקצפת - הפנדות. חיית ענק מתוקה להפליא, ואהובה במיוחד על הילדים [קונג פו פנדה – הסרט]. למרות שהיה חם, הפנדות הראו את פניהן המתוקות ושתפו פעולה עם המעריצים. שלא כמו הקואלה, שיש לה פוטנציאל לחמידות לא פחות, רק שהיא החליטה לנמנם על העץ דווקא עם הגב... אל כלוב האריות הגענו בזמן האוכל. ומזל שהיה כלוב.. האריה, מלך, ושתי הלביאות התהלכו חסרי שקט מצד לצד. ממש אפשר היה לראות את הריר נוזל. כשהכניסו את נתח הבשר המכובד, אחת הלביאות נתנה מופע נהמות מרהיב ומרעיד שבסופו לקחה את הבשר באדישות ונעלמה. גם הבשר נעלם איתה. המשכנו לסייר ב-ZOO עוד זמן רב, מתרשמים ממגוון גדול של בעלי חיים, עלמושה התרגשה מאוד לראות את הג'ירפות, יותם פגש את השד הטזמני שכל כך עניין אותו ועמרי מצא במרכז המבקרים פאזל רצפה ענק בצורת עיגול וכמובן שלא יכול היה להשאירו מפורק, יותם ועלמא עזרו. אה, אפילו ראינו, מה שנקרא "אוזי מצוי" חיה אוסטרלית מתורבתת, רפ לא הסס לצלם. יצאנו מגן החיות לכיוון מרכז העיר, מקצרים את הדרך במעבר מהיר בגן הבוטאני. הרחוב הראשי מחולק כמו כל-דבר.. לשלושה חלקים: חנויות, מסעדות וקפה, מועדונים וברים ואנחנו טיילנו לאורכו. בדרך חזרה הביתה, עצרנו למנוחה בפארק ירוק לשפת הנהר וחווינו לרגע את אווירת שעות הפנאי של האדליידים – ספורט בפארק, חתירה, ריצה, רכיבה על אופניים ותמי'ק הכניס ענף חדש: מירדף אחר ברבורים..  את הדרך חזרה עד לקרוואן רפ ניחש, וסמך על הנהר שיוביל אותנו. התפתלנו איתו. אותה הדרך, יפה ככל שתהיה, סירבה להיגמר, לעומת הרגליים שלי שנגמרו לגמרי.. הגענו הביתה. בסוף.

תמי'ק וההיפופותמיק..

פיהוק של צב...

אוזי מצוי מזן נכחד

היום הזה, התחיל בטעם נפלא כשביקרנו במפעל שוקולד קטן ומעולה בעיר. לצלם לא הרשו אבל לטעום כן. וזה מה שחשוב. היה מיעולה!! עלמושה... ללקק את האצבעות!  את הטיול בעיר מיקדנו הפעם באזור של ציינה טאון ומשם יצאנו לפורט אדלייד שנמצאת במרחק נסיעה מהעיר, מרחק שהשתלם לרפ כי הוא הרוויח שני זוגות מכנסיים במבצע!! שקלטנו בדרך. תתחדש! את בואנו קיבל מגדלור אדום ומבריק שהתווסף לאוסף שלנו שהולך ומצטבר. הגענו לקראת הערב, חוץ מכמה מדוזות ששחו בין האוניות בנמל לא נצפתה תנועה באזור. תפסנו ספסל וספגנו את האווירה המיוחדת שעולה מהמקום. אחחחח...... [עם הרבה אוויר]
ללקק את האצבעות... או את כל היד..