יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

קנברה

27.12.11
25.12 הכריסמס כאן. באוויר תחושה של חג. המוני מכוניות על הכביש המוביל לסידני אבל אנחנו סוטים ממנו ועוצרים בקנברה. שוב מעבר גבול לטריטוריית הבירה. מעבר שאינו מורגש גם הפעם. הדרך התארכה מעבר למה שצפינו גם בשל שינויי הזמן וגם בשל טעות בחישוב הקילומטרז'. הגענו מאוחר לאחר יום נסיעה ארוך לקרוואןפארק שהיה כבר סגור. נכנסנו בעצמנו, כפי שנהוג בד"כ, אבל היה מלא. נדחפנו בשושו [נניח שאף אחד לא רואה...] באזור האוהלים.
26.12 בבוקר מוקדם התחפפנו. רפ פינק אותנו בלחמניות טריות טריות וחמות חמות תוך שאנחנו מתעוררים בחניון של הסופר. כשהתעוררנו באמת, יצאנו לסיור בעיר הממשלתית. היינו בפרלמנט, ברחוב השגרירויות [קשה לפספס את הישראלית - זאת עם המאבטחים..] ובקניון. משם חזרנו בזמן, הרבה זמן, כשביקרנו במוזיאון הדינוזאורים. הילדים הוקסמו. את שאר היום שהלך ונהיה גשום, העברנו במקדונלד. אוכל ואינטרנט הולך נהדר ביחד. לפעמים..
280 ק"מ. 3 שעות ומיטבעה אחת. זה מה שמפריד ביננו לבין סידני. אחרי למעלה מ16000 ק"מ, אחרי חודשיים באוסטרליה, אנחנו במקצה האחרון אל העיר הגדולה. אוטוטו יוצאים לדרך אבל לפני כן עוצרים כאמור לביקור במפעל הכסף של אוסטרליה שמסתבר, מייצר גם מטבעות לישראל, בין השאר. היה מעניין מאוד אבל סידני קוראת לנו... יאללה לדרך!


חייבת קפה!

חילוץ עצמות בדרך לקנברה


הסיור מתחיל...



הכל ורוד?!



השגרירות האבורגינית - אוהל מחאה







מייצרים כסף









סידני - אנחנו בדרך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה