יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

דרווין

10.11.11
רפ – דרווין , זה היום השלישי שלנו פה והיום החלטנו לעשות יום רגוע בריכה ואינטרנט, קנינו 24 שעות גלישה ומנצלים כל רגע גם לעדכוני הבלוג ופייס וגם בהמתנה לשעות יום בישראל כדי לדבר בסקייפ .
העיר מאוד נחמדה משרה אוירה של עיירת קיט הצמודה לחופים מדליקים (רק חבל שאי אפשר לשחות בים בגלל המדוזות הארסיות), ברים ומסעדות.
את היומיים הראשונים בילינו ברחובות העיר, בפארקים גן החיות וקניות, ואילו היום כמו שציינתי אנחנו בין קארוואן לבריכה למחשב.
הצטיידנו מהארץ בקפה שחור, שקדי מרק, שוקו ומוצרים נוספים אבל עושה רושם שזה הולך להיגמר מהר מדי .
לא הצטיידנו ביותר מדי משחקים אז אתמול נכנסנו לחנות צעצועים ו... תודה לסבתא שרה על מתנות יומההולדת המוקדמות – הבנים לא מפסיקים לבנות בלגו!! ועלמושה בחרה לה קינוקת פרפרית וגם את מרת תפוח-אדמה המגניבה. שוב, תודה סבתא.
איזה כייף לשבת קארוואן (או בחוץ בפרגולה) לשתות את הקפה ולשמוע את הגשם נוקש על הגג, למרות החום בחוץ עדין יש חשק להתכרבל בשמיכה ולכסות את הראש כשיש ברקים ורעמים.







תגובה 1:

  1. טוב אם אתם בקטע נזרום....
    כמה ביקורות- את מתארת את הטיול בפרטי פרטים:
    א.לא יהיה לכם מה לספר שתחזרו
    ב.אתם גורמים לנו לקנא בכם בצורה שאי אפשר להסביר
    ג.את כל הזמן כותבת נשארו עוד 6 חודשים- הלו!!! דיברנו על 6 חודשים שיצאתם!!! אני מקווה שעוד 3 חודשים לא תרשמי עוד 6 חודשים כי אנחנו מתגעגעים לכם בטירוף.
    ועכשיו משהו קצת יותר אישי
    אביטל-למרות שחולפת במוחי קללה קטנה מידי פעם על כמה שאני מקנא בך, מרגישים על הכתב כמה חיכית וכמה הכנת את עצמך לקראת זה ופשוט אי אפשר לתפוס את העוצמה של מה שקורה מסביבך וזה פשוט כיף לקרוא את זה
    רפי- יישר כוח, אל תוותר, אני איתך בעניין הריצה, תן לאביטל את ההגה ויהיה לך זמן עד פרת' לחזק את עניין הריצה.
    ועכשיו ברצינות- גם בך אני מקנא ועכשיו מצד האב
    אני בטוח שזו לקיחת האחריות הגדולה ביותר אבל גם המהנה ביותר על המשפחה שלך הלוואי עליי...
    עומרילי- גם בך מה לעשות אני מקנה בגיל שלך הייתי בלונדון יחי ההבדל הדק (אבא אם אתה קורא את זה אני מעלים את עניין ארה"ב בכוונה לשם העניין)
    עומרילי אני מתגעגע המון והיה ממש כיף לדבר איתך שלשום תתקשר בסקייפ אל תהיה קמצן זה לא עולה לך כסף!!! תעשה חיים ותשמור על אחיך הקטנים
    תמיק- טוב אתה יש לי סיפור ארוך איתך, אם לא הייתי רואה אותך בתמונות הייתי בטוח שהם שכחו אותך באייריס רוק, חסר לך שבפעם הבאה שנדבר לא תדבר איתי או לפחות נראה אותך בסקייפ, אה ואני מקנא בך בטירוף
    עלמושה הקטנה- עם כל הכבוד בך אני לא מקנא (ברוך שלא עשני כ/ל אשה)
    ילדה יפה שלנו אני רואה שאת נהנית
    אל תתני לאמא להעביד אותך במטבח
    את עוד קטנה וחוץ מזה את בטיול, אל תוותרי לה.

    בקיצור תעשו חיים אם לא הבנתם אנחנו מקנאים בכם
    מה שכיף בטיול הזה שנוסעים בו 10000 קילומטר ונהנים מכל סנטימטר
    אוהבים משפחתת מנדל
    עידן הילה ואיתמר

    השבמחק