יום שישי, 18 בנובמבר 2011

אז בוא נתחיל מההתחלה, מהקרוואן-
1)     נחמד
2)     גדול [יחסית...]
בהתחלה קשה להתרגל אבל מסתדרים ממש מהר, צריך לזכור לסגור את החלונות הארונות ואת המדרגה מבחוץ, כשעוצרים צריך להרים את הלגו שנפל מהתנופה של הפניות, את ה-play moil  שעלמא זרקה, אבל... מסתדרים .
בוא נמשיך- Northen territory
או במילים אחרות ה-מ-ד-ב-ר, מקום שומם וחם, מאוד חם.
בדרך לדיילי וווטר השמש הראתה לנו מזה... השרפה.
חוץ מזה, בסוף השממה יש את ה"קאקאדו" מקום יפיפה עם נחל תנינים, עצים מיוחדים ומקומות מעניינים. אבל לפני זה  אליס ספרינג- הבאר שבע של אוסטרליה, קצת יקר. קנינו שם כובע נגד יתושים ובומרנג מגניב עם הוראות, לפני המעבר לwestern  עצרנו בדרווין עיר הבירה של הצפון, מיד אחרי קאקאדו,  ואחרי 3 שבועות של טיול היה:
                    א- י- נ- ט- ר- נ- ט
בדרווין, חוץ מהאינטרנט היינו בפארק הקרוקודילים, ושם ראינו כמובן קרוקודילים וחיות מגוונות כגון: אריות, נמרים, קופים, בבונים, עופות, קנגורואים, דינגויים ועוד.
היה גם סיור שבו האכלנו קרוקודילים וגם החזקנו קרוקודילים קטנטנים ומתוקים!!!

בכל המסע שלנו בצפון עברנו את:
1)     אליס ספרינג                               2)אולרה
3)טנט קריק                                   4)מטרנקה
5)קאתרין                                      6)קאקאדו
7)דרווין
לחלק ב' של המסע שלנו:       ווסטרן- המערב.
אנחנו עוד בהתחלה, בכניסה למערב, עברנו שומר שבדק עם יש פירות וירקות בקרוואן (אסור להעביר בין המדינות- זה יכול להעביר מחלות) ו... הכניס בוץ לבית!!!
תחנה ראשונה אגם [לייק] ארגיל, מקום נחמד עם סכר ענק.
תחנה שנייה הולס קריק, ושלשום נסענו לכיוון פיצרוי קרוסינג, אבל מכיוון שהגענו מוקדם המשכנו. איזה גשם מטורף, אבל זה לא הפריע לי וליותם להיכנס לבריכה...
תחנה שלישית ברום, אנחנו נשארים בה יומיים, ואז נמשיך דרומה.  אז ב-15 נסענו לחוף אבל כמו בישראל משהו אחד גרם לנו להישאר בחוץ-    המדוזות... ראינו סרטנים, רכיכות וקברנו את יותם "עמוק בחול..."   (טוב רק את הרגליים)
שלשום ב-16 נסענו בערב לקייבל ביץ', אחד החופים היפים ביותר באוסטרליה.  לראות את השקיעה.
ואתמול, נסענו!!!!!!!!!!!!!!!      ואם 12 שעות זה לא מספיק אז מה כן...
והיום- היום הולדת של אבא אנחנו ממשיכים לנסוע דרומה, על כביש החוף ומתוכננים להגיע היום עד 'לכמה שנגיע' ממש מבטיח...  באמצע הנסיעה עצרנו בהלן גורג הוא עיר הברחשים שולטים שם  הברחשים, יתושים  וזבובים, ובזכות יותם חזרנו מהר לקרוואן, ירד לו דם מהאף...- חודש למסע
כל זה קרה בערך ב-
פחות מחודש!!!
           איך נחזיק חמישה חודשים, רק אלוהים יודע.
         -"אבל בשמי ולדעתי גם בשם כולם אנחנו נהנים אז...