יום שני, 23 בינואר 2012

וולינגטון הבירה

23.1.12
הנה סיכום קצר, הפעם נעשה את בדרך של עמרי...
אז מה היה לנו שם -
6- שש קומות של מוזיאון – "טה פאפה" [=תיבת אוצר] הוא המוזיאון הלאומי, מוזיאון אינטראקטיבי ברובו ונפלא לילדים ובכלל. עמרי וגם יותם, לא ויתרו לנו על אף חלק! ועל אף תחנונינו ללכת לאכול [במקדונלד!!] הם העדיפו להמשיך.. רק הבטחה שנחזור מחר הוציאה אותם. בקושי. יש לנו עסק עם ילדים אינטליגנטיים... זה האוצר שלנו!
5- חמש שעות של חופש – ביום ראשון 22.1 רפ נסע עם הילדים לסיור בעקבות שר הטבעות באזור וולינגטון ואני קיבלתי מקום לעצמי. המון מקום במושגים של קרוואן...
4- ארבעה חניונים שונים – קצת הרבה למיקום אחד אבל היה מעניין.. ישנו פעמיים בפארק 5 כוכבים מתפנקים על מגרש משחקים שווה שמעסיק את הילדים, כביסה.. חשמל ומים זורמים חופשי... פעם אחת ישנו בחניון קרוואנים על הכביש הראשי במרכז העיר. רעש המכוניות החזיר אותי קצת לילדות בדרך עכו.. ופעמיים חסכנו וישנו ממש על הים. הכי כיף! רק שבפעם השנייה מצאנו את עצמינו מסתובבים באמצע הלילה לחפש מיקום חדש כי הרוחות המטורפות שנשבו איימו להפוך אותנו.. לפחות ככה זה הרגיש ונשמע..
3- שלוש ארוחות במקדונלד – שיהיה בריא הדונלד הזה. איך הוא גורם לילדים לאהוב את הג'אנק הזה יותר מהאוכל [הטעים] של אמא.... גם עלמא כבר צריכה לעבור גמילה כשנחזור לארץ. L למרות נקיפות המצפון ההוריות מטעם משמר הבריאות, נהנו קצת מחופש מבישולים ושטיפת כלים. J

2- שתי החלטות של רפ -  אחת: לעשות קעקוע, היום. שנייה: לא לעשות קעקוע, בינתיים..

1- אחת וולינגטון – עיר מגניבה לאללה! מלבד הרוח החזקה שנושבת רוב שעות היממה, נושבת בה גם רוח צעירה ויצירתית שמשרה אווירה כיפית ומרוממת.

מוזיאון טה-פאפא

בינתיים עד שיגיע הכינור...


משלימה חסכים..


משלימה עוד חסכים...






תמיק היפותמיק













קוקו



אנחנו עם העם מחליטים שהגיע הזמן לצדק חברתי! ניו זילנד 2012






שופינג...


וולינגטון בין הגבעות


בניין הפרלמנט

בית הקפה המגניב בעולם [אחרי הפול כמובן]


"עולם חסר פרופורציות"...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה