יום שני, 23 בינואר 2012

שר הטבעות הסיפור האמיתי

23.1.12
עמרי -
בוולינגטון מספר רב של "טבעות" (אתרים וסיורים של שר הטבעות) אך אנחנו הסתפקנו ב-2.
1)אתמול 22.1 יצאנו לסיור של 4 וחצי שעות, ליער שבו הגיבורים הגיעו, לשביל שבו גנדלף הקוסם וה"חבר" שלו הלכו ואפילו קיבלנו אוזניים וחרב לתמונות של אלפים!!! לצערנו (תלוי) אמא לא באה, כי זה היה יקר מדי, אז הבנים ועלמא יצאו למסע! בוא נתחיל מהתחלה.
לקחנו את ההסעה לסיור. ירד קצת גשם, אבל לא נורא. עצרנו ביער אפל, שאליו הגיבורים (פרודו, סם, מרי ופיפין) הלכו. אני ויותם הצטלמנו נופלים מאזור תלול כמו הגיבורים, ואז... התחיל הגשם! מ-ב-ו-ל!!! אבל: לא מוותרים! המשכנו וראינו כל מני נקודות שצולמו בסרט, אבל זה היה מתוך המכונית... אחר- כך עצרנו בעוד תחנה, ובא עשינו הפסקה: קולה, ספרייט ומאפן אוכמניות!   ואז יצאנו לעוד מסע. בגשם, ראינו את השביל שבו הלכו, כמו שכבר כתבתי- גנדלף הקוסם וה"חבר" שלו. לבסוף, הגענו ליער שבוא צולם קטע עם אלף. כל אחד בתורו לקח זוג אוזניים מחודדות, חרב (אמיתית!) והצטלמנו. "עמרי האלף" באמת נשמע מרשים...  חזרנו ספוגים אבל... היה כיף!!!
2) היום השלמנו את הסיור באולפני שר הטבעות, בהם היה סרטון הסבר על קטעים מהסרטים שלהם, פסלים, ספרים ובובות של הסרטים. הייתם מאמינים שאותה חברת הפקות עשתה את האפקטים של הסרטים: אווטאר, הנסיך הפרסי, שר הטבעות, קינג קונג, נרניה ועוד...
הצטלמנו עם הדמויות וכמובן גולום וראינו סרטון על מאחורי הקלעים של ההפקה.זה מקום מגניב שכל מעריץ חייב לבקר בו.

ממש כמו בסרט...

משחק ענק. מעולה!

רגע..רגע...

ו.. אקשן!

1. אין ספק שניו זילנד הרוויחה יפה מטרילוגיית הסרטים לצפייה ישירה של שר הטבעות ותרוויח עוד לכשיצא ההוביט, בשלושה(!) חלקים. תמיד רציתי לבקר בניו זילנד, נראה לי מקום שיש בו באמת הכל - הרים מושלגים, אגמים, יערות.. פשוט גן עדן ירוק. בתור מעריצה נלהבת של הסרטים אני פשוט חייבת לבקר שם !