יום שלישי, 10 בינואר 2012

השלם לא תמיד מושלם..


10.1.12
המציאות והדמיון כל כך קרובים כאן. פשוט כל כך לחוות כמה נפלא העולם ומלא יופי. פשוט כל כך לדמיין שה-כ-ל נפלא. יש רגעים בהם נדמה שנחתתי ישירות בגן העדן אבל ברגע אחר מרגישה חזק את הבעיטה ממנו החוצה.. בוקר מול הים. הנוף המהמם נימצא ממש בחצר האחורית של הבית שלי!.. שקט ואני מתמסרת לגלים שבאים והולכים בהתמדה. שגרה של ים. כמה שזה ניראה פשוט. עוד הספקנו לאכול פנקייקים בהנאה, התארגנות לפני הנסיעה לאוקלנד ואז הילדים בריב טיפשי, מעצבן כל כך ושגרתי. עפתי לגמרי ונחתתי לא טוב...  הבוקר המושלם שלי התרסק והתנפץ אל המציאות הקיימת. גם פה אתם צריכים לריב?! [ומה עם גן העדן של אמא, קין והבל!?..] ההתרסקות הזו, המפגש הנוקשה עם גבולות "גן העדן" היה מטלטל אבל גם עזר לי למצוא מחדש גבולות עלי-אדמות. גבולות שנעלמים לי מפעם לפעם. גבולות שכולנו זקוקים להם. אין טוב בלי רע, אין חופש בלי גבולות. ברור.



מה יותר טעים?!

אין מילים...

עיניין של התמדה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה