יום שישי, 17 בפברואר 2012

מתנה משמיים!

17.2.12
אתמול 16.2 זכינו להפתעה! השמש כאן, ואפילו מחממת. מצאתי את עצמי מקלפת את שכבות הבגדים...
...אני מונחת על האבנים החמימות שעל חוף הים, מביטה על המים הכחולים כל כך, סופגת בצמא את קרני השמש הנעימות ונותנת לשחפים לקחת ממני את המחשבות הרחק. הילדה שלי משחקת. הופכת את האבנים החלקות, הדוממות לכל דבר שתרצה. שומעת את קולה המתוק מתגלגל במנגינה משלה. החיוך שלי רחב כמעט כמו הים. ככה זה מרגיש.
רפ מגשים היום חלום ואת אחת המטרות היותר גדולות שלו בטיול.. הוא והבנים מתפלאים מהיונק הגדול ביותר. או לפחות מהזנב שלו. זנב הלוויתן. אחרי שבילינו את הבוקר יחד בתחומי הקרוואן, התפצלנו. הבנים יצאו לשייט של שלוש שעות והבנות יצאו לטיול בעיר הכולל ביקור בספרייה. אותו ביקור הסתיים בניגוב שאריות הארטיק על החוף ובעיקר ברגעי שלווה מבורכת. זמן איכות קוראים לזה. ועוד איך!
בדיוק כשהחל האוויר להתקרר, הופיעו להם הבנים. נרגשים ונלהבים. הם ראו לא אחד ולא שניים, כי אם שלושה ליוויתנים! עצומי מימדים, משפריצי מים ומשוויצי זנב.. וחוצמזה דהרו לצידם דולפינים עליזים ושובבים וחוצמזה היה גם דגיג שמצא עצמו במרכזו של מאבק בין שחפים לכלב ים. הכלב ניצח,הדג הפסיד... השחפים חיפשו דג אחר.. וגם ארזו להם פינגווין עגול וחמוד ורך בעיקר. ועגול.
ועכשיו כולם רעבים. זמן לארוחת הערב החגיגית: לחיים לאמא ואבא שחוגגים היום 14 שנות נישואין!!  עמרילי המיוחד שלנו הפתיע בגדול עם מצגת שעשה לכבוד האירוע וגרם לנו להתרגשות גדולה עד נצנוצי עיניים..

 
דולפין

ולהקתו






מחפשים את הלוויתן

ומוצאים






והנה הוא צולל..








ונעלם..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה