יום ראשון, 25 במרץ 2012

עמרילי "בתמצווש"!!




25.3.12

עוד יומולדת בחוצלארץ.. וזה גם האחרון שבחבורה. הבא הוא שלי ונחגוג אותו בארץ!

עמרי שלנו, שעשה את רפ אבא ואותי אמא, גדל בעוד שנה! כמו תמיד, רק שהפעם הוא בן 12!?!          ותיכף בר- מצווה! התינוק הרציני שלי, העיניים עם קצת ילד מסביב.. עמרושקה איגרושקה, עמרילי שרק נולד וכבר בגובה שלי! שלא רצה להתחיל לדבר ועכשיו הוא לא מוכן להפסיק גם כשמתחננים.. אבל הרבה יותר ממילים אוהב מספרים ואת "שמונה שוכב" הכי הכי, ואת הצבע האדום מאז ומתמיד, ה-מלך של הפאזלים בן השנתיים המקורי ביותר.. [הציור מיותר, יותר מעניין פאזל הפוך..], הילד היחידי בעולם שיכנס לחנות משחקים ויצא עם חוברת עבודה ו/או עט, שלוח הכפל התגלה לו כמו מעשה קוסמים, שחידות ואתגרי חשיבה הם לו כמו ממתקים, שמנגן על הפסנתר ישר מהלב, עמרי בלי ו' אבל עם המון המון "ועודים" [=פלוסים]. והוא יחיד מיוחד מאוד!

לשנה הבאה בירושלים הבנויה! בר-מצווה בכותל וכולם מוזמנים.... בעזרת השם.

ובינתיים בקיירנס, אחרי בלונים שירים וברכות, מפליגים אל ה"גרייט ברייר ריף" =שונית האלמוגים הגדולה ביותר בעולם. עלינו על קטמרן הפעם, שלקחה אותנו ליום כיף בלב-ים שכלל שנירקול, שחייה בים בחברתם האדיבה של דגי השונית, שיט בצוללת לצפייה באלמוגי השונית, ארוחת צהריים, צלילה לרפ ! וכמובן המון המון תמונות.

חזרנו בערב עייפים ומאוד מרוצים להמשך החגיגות....

מזל-טוב! בן אהוב שלי. התמוגגתי מאושר לראות אותך מתמודד בינך לבין עצמך עם הפחד ו..קופץ למים! שתזכה לעוד הרבה ימים כאלה של הנאה והגשמה! שכל מה שתרצה יתאפשר ויקרה... אמן.


בוקר מזלטוב!!

















קורן מאושר


רפ והדג


ארוחת צהריים בלב ים



הכנות אחרונות



ואחרי שאכלנו נעבור לחלק האומנותי....




הדג הגדול שלנו!





דג משקפיים..



צוללת לבנה





כמה אהבה!!

רציתי לשחות בים הגדול...





חוזרים ליבשה


אין אין אין חגיגה

בלי בלי בלי עוגה




שתגדל ותהיה מאושר :)










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה