יום ראשון, 4 במרץ 2012

אחרי כל המראה באה נחיתה...

4.3.12
חלפנו על פני כרייסצ'רץ מהר משחשבנו. הימים היו יפים וטובים אלינו. רוב הזמן. רק בלילה כשהחושך יורד ומתחילים להישמע היטב קולות המטוסים מהשדה הקרוב, אז גובר הרצון להיות כבר שם, על המטוס הזה שממריא.. להיות אלה שעליהם מצביע הילד הקטן שרואה מטוס גדול ממריא..  להיות צמודים אל הכיסא כשהמהירות עולה וחוד המטוס מכוון אל השמיים.. להיות קצת יותר קרובים.. למטוס שייקח אותנו הביתה..
המראנו. הטיסה עברה רוב הזמן במצב של גלי עד גבה גלי. חצי לונה פארק... הילדים נהנו מהתכניות והמשחקים הרבים ועלמושה נהנתה גם מהאוכל.. טרפה בטירוף שתהיה בריאה הקטנה הזאת! אחרי שלוש שעות ועשר דקות [באיחור קל בשל הרוחות החזקות] נחתנו בשדה התעופה סידני, אוסטרליה. לחלק השלישי של המסע.

פיזית הנחיתה הייתה טובה, הטיסה עברה בסופו של דבר בשלום, המזוודות הגיעו אפילו לפנינו והייתה הסעה ישר למלון. מנטאלית היה קצת קשה יותר משום מה. הגשם יורד, המחירים שוב מוכפלים בארבע.. המלון היה מחניק.. וניו זילנד רחוקה.. נפילת אנרגיה קטנה.

היום כבר חזרנו לעצמינו אחרי יום אתמול הארוך בו קיבלנו את הקרוואן, [לסיבוב האחרון], ומיד נסענו, איך לא, לסופר עם המדף של ה"כושר" בבונדאי. הצטיידנו באספקה מכובדת של כל הדברים החשובים, [שאפשר למצוא כאן..] במבה, ביסלי, פתיתים, עוגת הבית, חומוס, טחינה, חמוצים, סחוג.. וגולת הכותרת – שקדי מרק!

טיול קצר במרכז סידני הזכיר לנו כמה כיף פה. אמנם גשום, אבל חם ומגניב...


ביי-ביי ניו זילנד

שלום שלום פאקינג אוסטרליה

רכבת עילית - מונורייל






תידכורת לאולימפידה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה