יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

יבשת קטנה או מדינה גדולה

25.10.11
בכל מקרה -
פקינג אוסטרליה!!!!
את הזריחה של יום שלישי (שבוע למסע!) ראינו בין שמים לארץ.. של אוסטרליה!


הטיסה עברה בשלום, ואחרי שמונה וחצי שעות נחתנו במלבורן אוסטרליה. הרגשנו חורף לחצי שנייה, כשעברנו ליד דלתות הכניסה בטרמינל, בדרכנו לטיסת ההמשך לאליס ספרינג, ונחתנו לחום היבש של המדבר. אליס ספרינג, עיירת הדגל של האאוטבק האוסטרלי. 
מקום קטן (טוב, זה עניין יחסי) באמצע. שדה התעופה נראה כמו מגרש המשחקים של העיירה, שנדמה שכלום לא קורה בה. חווית הפער בין הונג-קונג העצומה והעוצמתית, מלאת האורות והאקשן, הגובה האדיר והמקצב המהיר של העיר, בנוסף לקצב המטורף שאנחנו התנהלנו בו בימים או בכלל בשבועות האחרונים.. ופתאום מישור שטוח ואין סופי של רוגע ושקט. שהופר, איך לא, על-ידי קולות ה"שמחה" של הילדים שהחליטו לפרוק כל עול דווקא במשרדי חברת הקרוואנים.








יש הרבה התחלות למסע המיוחד שלנו. זו אחת מהן.. אם לא ה-
שיבוש קל בתשלום הפיקדון על הקרוואן, מנע מאיתנו לקבל את הקרוואן ולמעשה להיכנס אל בייתנו החדש L ולכן נאלצנו היום לקחת חדר במלון... ה-התחלה תתחיל מחר..  ניצלנו את הזמן לקניית סיםכארד לאיפון ופתחנו חשבון בנק אוסטרלי. הילדים נשפכו אחרי למעלה מ-30 שעות בדרכים(!) ואנחנו ניצלנו את השקט ואת שעת האינטרנט החינמית האחרונה לתקופה לא נודעת, וכשהסתיימה סגרנו את האור, את העיניים ואת היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה