יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

היום יום הולדת!!

23.10.11
עלמושה היום בת שנתיים. כן, כן, איך שהזמן רץ...
פתחנו את הבוקר בשירי יומולדת ומלא בלונים ואפילו הכנו לה כתר וקישוטים.

http://youtu.be/wbNBimjBhU4

מ-ה-מ-מ-ת-!

אחרי המסיבה יצאנו לחגוג את המשך היום ב... דיסנילנד הונג קונג!
אפשר לנחש שמתקרבים אל המקום כבר מהדרך. זה מתחיל בשלטי דרך עם הדמות של מיקי, כשעוברים לרכבת אל הפארק, מזהים אותה לפי החלונות.. של מיקי, וגם בפנים הידיות בצורת.. מיקי.. תמונה כשיורדים ניתן לקלוט על הרצפה מכסי ביוב עם סימנו המוכר של... מיקי מאוס כמובן (קצת נסחפו לא?) וכן הלאה..  


בכניסה אי אפשר לפספס את השלט שאומר: "כאן אתה עוזב את היום ונכנס לעולם של אתמול, מחר ופנטזיה" 


צעדנו עוד צעד קדימה בהתרגשות והתחלנו להסתחרר.


עלמושה ראתה מיד את הדמות הנערצת עליה.. מיקימאוש!! ורצה אחריו. איזו התרגשות מיקי לחץ לה יד! "כאן, יד, מיקימאוש, עלמא!!#*%! הילדה חוותה רגע קסום, רגע של פנטזיה. היום יכול להתחיל..





עברנו ממתקן למתקן, מארץ לארץ, ראינו את התהלוכה המפורסמת, וגם את התהלוכה של הערב, מיוחדת לכבוד ה"הלוויין" – ליל כל הקדושים. היה דיסני לגמרי. עוד הספקנו לשוט בעולם הקטן והמושלם ולשיר במלוא גרון – זה עולם קטן מאוד.. ורק אז נזכרנו שלא אכלנו כל היום.. בדרך לאוכל ראינו את מיקי מצטלם עם כל מי שרק רוצה לעמוד בתור שלא רואים את הקצה שלו. תוך שאני חושבת לעצמי "מי יעמוד בתור הזה בשביל להצטלם עם בן אדם שאין לו מה לעשות חוץ מלעטות על עצמו תחפושת של מיקי מאוס", עלמא צעקה: "מיקי – חיבוקי – מיקימאוש", ואיך אפשר לסרב לה?! ועוד ביומולדת.. אז נעמדנו בקצה התור הארוך וחיכינו למיקי.. היה שווה לראות את האושר שלה, ללא ספק. בסוף, התיישבנו לאכול ושבענו בדיוק בזמן למופע הזיקוקים המרהיב מעל הטירה הנוצצת. מיותר לציין שהתרגשתי כמו ילדה קטנה.. רק שהקטנה האמיתית הייתה כבר מעולפת לי על הכתף ועשתה טובה מדי פעם כשהרימה את הראש ואמרה: יהה!!..
·         יש לציין כי דיסנילנד הונג קונג קסום ומלהיב ומתאים לילדים ואינו ממצא לאוהבי האקסטרים [מלבד space mountain"" אין אטרקציות לחובבי הז'אנר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה