יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

הרי מקדונל המערביים

27.10.11
זהו נגמרו ההתארגנויות הראשונות והסידורים, אפשר להתחיל לטייל.


מסתגלת מהר...


נסענו לכיוון הרי מקדונל ועצרנו בסימפסון גאפ – נקיק שנפער בהר ע"י נחל קדמון. לטיול יצאנו, לא לפני ארוחת בוקר ממטבחו של הקרוואן. העמסנו את עלמושה על המנשא המלכותי שלה וצעדנו בדרך של חול ים וחלוקי נחל באמצע המדבר, אל עבר ההרים.







כשמתקרבים ניתן לראות את השכבות הרבות באבן ואת מגוון הצבעים של הסלעים, ופשוט ליהנות מיופיו וקסמו של הטבע. בקצה המסלול חיכה לנו מקווה מים שרק העצים את חווית האושר מהטבע המופלא הזה שפגשנו,והבנים נהנו לקפץ בין האבנים בניסיון לא ליפול למים (ניסיון שלא צלח במיוחד..)












את הלילה עשינו בחניון גלן הלן גורג' למרגלות הר ברכס המקדונלים. הגענו מעט לפני השקיעה. רפ לקח את הילדים לסיבוב ליד הנחל שעובר בין החניון לבין ההר ואני הכנתי ארוחת ערב חמה וטעימה. רוצה להגיד ממש כמו בבית אבל האמת היא שיותר טובה מבבית.. בכלל הכל יותר טעים כאן באופן מוזר ביותר. גם הילדים טועמים ואוכלים מצוין, ואני נהנית לבשל.. בניגוד לכל החששות והציפיות!!
האוכל היה כנראה כל כך טעים, שאורחים רבים הגיעו לביקור.. מליוןת'אלפים ברחשים, חרקים, ומעופפים למיניהם, מילאו את האוויר, התגברו על הרשתות ונכנסו מכל חור אפשרי. על לצאת החוצה לא היה בכלל מה לדבר.. הדבקנו חייכן [מדבקה נגד יתושים שעזרה אולי ליתושים..] כיבינו את כל האורות כולל את מסך המחשב והלכנו לישון. כן הם גם ניכנסו איתנו למיטה. אימא'לה. איכס..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה