יום רביעי, 2 במאי 2012

אנו באנו ארצה..

2.5.12

נחתנו!!

גלגלי המטוס הלמו בקרקע כמו פעימות הלב שלי שהלמו בחזה..
התרגשות

מזדרונות שדה התעופה הרחבים מקבלים את פנינו ואני מביטה אל רפ ומשתפת אותו במחשבה שעוברת לי בראש ומעבירה בי צמרמורת: "חזרנו בשלום, כולנו כאן בריאים ושלמים, עשינו את זה!"
רפ בשלו. על מה המהומה. כן שלמים ובריאים. מה חשבת לעצמך?! ....... אצלו הכל פשוט..

בבדיקת הדרכונים, פתאום עלמושה החלה לרוץ לאחור.. "אני מתביישת!" הבטחתי שהיא לא חייבת כלום לאף אחד.. ועכשיו אנחנו יוצאים או בעצם.. למעשה ניכנסים..

היציאה מתמהמהת, העגלה של עלמושה נעלמה.. מרגישה את ההתרגשות של מקבלי הפנים.. באולם קבלת הפנים..
העגלה נמצאה.

אנחנו נעמדים בשורה, הבנים מחזיקים את העגלות העמוסות, הבנות מחזיקות ידיים..

אני כבר רואה את כולם, היד של עלמושה נעזבת והיא רצה היישר לזרועותיה של סבתא שרה..
חיבוקים ונישוקים וחיוכים
געגועים שמתפרצים לשמחה

נחתנו.
לפחות בגופינו..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה